SkoleIntra
152 resultater fundet
-
Disable notifikationer på specifikke beskedtråde
Mulighed for at slå notifikationer fra på specifikke beskedtråde.
1 stemme -
filter i skolens kalender
Er det muligt i en opdatering at lave en filtrerings mulighed i skolens kalender, så det er muligt kun at få aktiviteter for f.eks. 3.B.
1 stemme -
Lektiebog
Hej,
Jeg har to forslag:
1) Kan stien fra login i appen og frem til lektiebogen gøres kortere? Pt er det login > ugeplan > ugerplaner > lektiebog > alle. Og derfra skal jeg så scrolle frem og tilbage for at se hvad der er for til hvilken dag. Noget omstændigt
2) at jeg fra samme skærmbillede kan skifte hvem af mine børn jeg ser lektier for når vi lige om lidt har to børn med lektier og derfor skal gentage det dagligt x2.
Pfh tak
Alex1 stemme -
At forældre ikke kan se "skjult kopi" modtagere ved "Svar alle" tilbage...
At forældre ikke kan se "skjult kopi" modtagere ved "Svar alle" tilbage igen. Dermed ryger hele ideen med "Skjult kopi" til modtagere...
1 stemme -
Mulighed for note i fraværsfelt uden fravær
Jeg vil høre, om I ikke kan åbne for, at man kan skrive i fraværsfeltet i forbindelse med fraværsregistrering, selvom eleven ikke får fravær? Det vil være meget praktisk i forbindelse med skolefodbold, glemt lektier eller lignende ting.
Venlig hilsen
Lasse Schieck
1 stemme -
Udsættelse af besked
Er det muligt, at kunne lave en ordning så man kan bestemme hvornår en besked kan udsendes eller være synlig for modtageren. Hvis man eks. ønsker, at beskeden skrives kl. 15.00 men først skal være synlig dagen efter kl. 9.00 hvor det er relevant for læseren.
1 stemme -
Kunne vise forældre efter klasse i PersonaleIntras forældrekartotek
Når man går i PersonaleIntras forældrekartotek ville det være rart, hvis man kunne vælge en klasse, som man gør det i elevkartoteket og få vist klassens forældre, hvis man har brug for at lave den samme rettelse på alle forældrene i klassen.
0 stemmer -
Oversigtskalender i PersonaleIntra
I forbindelse med planlægning af nyt skoleår, og for at have et hurtigt overblik over hovedbegivenheder i årets løb laver vi pt en kalender på kalendersiden. Det er bare dobbeltarbejde, da begivenhederne selvfølgelig også skal i Intrakalenderen. Til dato har vi dog ikke fundet andre (bedre) løsninger. Allerhelst ønsker vi en miulighed for at printe en overskuelig årskalender i Intra. Den nuværende er desværre ikke særlig overskuelig
0 stemmer -
Oversættelse af begrebet kontaktforældre
Vi har ikke på skolen kontaktforældre i den definition der står forklaret på Intra. Men funtionen, hvor man kan vælge forældre i flere klasser og samle dem i en "gruppe" som man kan kommunikere med og imellem samlet, den har vi brug for.
Vi ønsker derfor en mulighed for at oversætte begrebet kontaktforældre.
0 stemmer -
0 stemmer
-
0 stemmer
-
0 stemmer
- Kan du ikke finde din idé?