SkoleIntra
5 results found
-
Geografisk tid (grønland)
Jeg er lærer i Atuarfik Hans Lynge.
Hver gang når jeg kommer ind til beskeder, så kommer det bag på mig, hvornår personen har sendt beskeden, da det er tidsforskel mellem Danmark og Grønland. Selvom jeg ved at der er 3 timers forskel, ved jeg at der ville være forældre eller medarbejder der ikke tænker på hvornår beskeden blev sendt.
Min ide er at om vi kan indstille den geografisk tid til brugerne i udenfor Danmark. dermed kan vi se hvornår der blev foretaget ændringer, som alle forstår.4 votes -
Ønske om at kunne tilknytte en Facebook-pixel på skoleporten
I forhold til registrering af klik på vores skoleport er det et stort ønske at kunne tilknytte en Facebook-pixel til siden. Hermed er det muligt at målrette information og PR til bestemte grupper.
3 votes -
Benyt kaldenavne i dynamiske sider
Selvom læreren har haft valgt at vise kun sit fornavn og
efternavn(Kaldenavn) i Intra, så kan man se alle samtlige vedkommendes navne, når man f.eks. vil indsatte deres E-mail adresser under dynamiske sider i Skoleporten.
Er det noget I kan gøre noget ved, således lærerens valg af Kaldenavn
i Intra også gælder for visninger af dynamiske sider i Skoleporten?1 voteI en fremtidig opdatering vil vi ændre de dynamiske sider, så de kommer til at vise kaldenavnet – hvis det findes.
-
Brødkrummer på Skoleportens site, tak
Brødkrummer på Skoleportens site, tak:)
1 vote -
Persondatalov/Indmeldelsesblanket
Kære Support.
Er det muligt at lave et punkt på skoleintras forside, hvor man kan udfylde en indmeldelsesblanket, som så bliver sendt ind i personaleintra til den ansvarlige på området ? Det er mere i forhold til personadataloven og cpr.nr.Med venlig hilsen
Christina Jessen1 vote
- Don't see your idea?