Gå til indhold

SkoleIntra

29 resultater fundet

  1. Kontakt - muligt at ændre rækkefølge på hhv. Mor / Far - så det er den primære forældre der kontaktes først

    Kontakt - mulighed for at ændre rækkefølge på hhv. Mor / Far
    - så det er den primære forældre der kontaktes først

    3 stemmer
    stem

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    How important is this to you?

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
  2. Gør det muligt at skifte mellem børn ved samme log in - også hvis ikke går på samme skole!

    Det var fantastisk, da jeg let kunne skifte mellem børn på samme log in. Det kan jeg ikke længere fordi den ene går på en anden skole - vidst nok på app'en men den bruges mest til beskeder. Overblik over diverse aktivitter og ugeplaner kræver pc - overblikket ikke stærkt nok til app'en endu. I tillæg et minus at jeg ikke kan være logget ind på begeg børns intra samtidig. Det giver bedre overblik over alle de mange hverdagsinformationer og aktiviteter, når man kan gå hurtigt frem og tilbage mellem profilerne.

    1 stemme
    stem

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    How important is this to you?

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk

    Har man børn på flere skoler, er det korrekt at den nemmeste indgangsvinkel er app’en. I selve app’en kan man se nogle af de mest basale funktioner, men der er herfra også mulighed for at hoppe ind til siden med alle funktioner. Så man har adgang til både skole 1 og skole 2 via app’en.

    Vi arbejder i øjeblikket på en ny forældreapp, som kommer til at gøre skifte mellem skoler bedre, så håber den kommer til at hjælpe dig.

    På web-grænsefladen kan man ikke skifte mellem flere skoler, men det er noget som vi overvejer at gøre noget ved.

  3. Samlet side til forældre/lærere/kontorpersonale som i classic i sin tid

    Jeg er ked af, at jeg stadig (efter et år eller hvor lang tid der nu er gået) skal arbejde i classic, da en del opgaver kun kan løses der, mens forældrenes intra ser meget anderledes ud.
    Jeg ønsker mig, at skoleintra kun har en side, ligesom før.

    1 stemme
    stem

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    How important is this to you?

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk

    Vi arbejder løbende på at tilføje og forbedre Ny SkoleIntra. Vi har i øjeblikket fokus de funktioner som benyttes af den “almindelige” medarbejder. Specielle kontorfunktioner og administratorfunktioner er vi ikke kommet.

    Der er allerede mange funktioner i Ny SkoleIntra, og manger benytter også udelukkende denne, men hvis man har behov for mere administrative funktioner, så finder man disse i classic.

  4. Vi har et brændende ønske om at kunne udskrive en oversigt over alle vores læreres samtaler. Vi har 6 gange om året forældrekonsultationer o

    Hej Intra

    Vi har et brændende ønske om, at kunne udskrive en oversigt over alle vores læreres samtaler. Vi har 6 gange om året forældrekonsultationer og bruger til dette "samtaler"
    Vi har virkelig brug for at kunne udskrive en samlet oversigt over alle lærernes samtaler, så vi ikke behøver at skulle ind på hver enkelt lærer for at se deres hvordan bookingen ser ud.

    Med venlig hilsen

    Hanne Rydén
    skolesekretær

    1 stemme
    stem

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    How important is this to you?

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
  5. Fuld/granuleret synkronisering af aktivitetskalender

    User-story: "Som forældre vil jeg gerne kunne synkronisere hele eller dele af aktivitetskalenderen til min (eller mit barns) personlige kalender, således at jeg eks. kan have det samme overblik med mig på min mobiltelefon som jeg har når jeg logger ind i web-interfacet (og således at jeg har mulighed for at se aktivitetskalenderen sammen med mine øvrige kalendre)".

    Det ville være rart om man kunne abonnere på alle eller specifikke kalendre vist i "kalender"-viewet, således at man eks. kan få synkroniseret skoleskemaet til sin telefon. Det man ser i "kalender"-viewet er nemlig ikke nødvendigvis identisk med det man får når…

    1 stemme
    stem

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    How important is this to you?

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
  6. Et ønske om mulighed for at hente billeder fra den pågældende enhed fra "Nyt skoleintra" Istedet for kun at have mulighed for at hente fra b

    Et ønske om mulighed for at hente billeder fra den pågældende enhed fra "Nyt skoleintra" Istedet for kun at have mulighed for at hente fra børnetube/skoletube når man skal sætte billeder i beskeder og i opslag

    4 stemmer
    stem

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    How important is this to you?

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk

    Det er muligt at vedhæfte billeder til både opslag og beskeder.

    Hvis man har lagt billederne i fotoalbummet er det også muligt få vist billederne direkte i et opslag.

    Dog har du ret i, at man ikke i opslag eller beskeder ikke kan indsætte et billede direkte i editoren. Det får vi kigget på.

  7. Jeg vil meget gerne have mulighed for, at få et kalenderfeed på lektier, således at lektier kan tilføjes i ens kalender app.

    Jeg vil meget gerne have mulighed for, at få et kalenderfeed på lektier, således at lektier kan tilføjes i ens kalender app. Det giver bedre overblik i en travl hverdag.

    16 stemmer
    stem

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    Planlagt  ·  0 kommentarer  ·  ForældreIntra  ·  Admin »
    How important is this to you?

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
  8. Skole/hjem samtaler.

    Når ex. vis mor tilmelder, så får jeg ikke aut. besked om dette, selvom alle felter i indstillinger om beskeder mv er markeret med et X.

    En alvorlig fejl.

    3 stemmer
    stem

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    How important is this to you?

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk

    Vi skriver denne besked hvis man går til en samtale hvor den anden forælder allerede har tilmeldt sig: “Det er kun den person, der først tilmelder sig, som kan ændre tilmeldingen. Hvis du har indvendinger mod tilmeldingen, bedes du henvende dig til Ditte Højben (Dorte 0A), til skolen eller til klasselæreren.”

    Der kan selvfølgelig være et problem hvis forælder 1 tilmelder sig og forælder 2 dermed ikke odager, at der er en samtale – specielt hvis forældrene ikke er samboende. Mange gange vil skolen lave et opslag om samtalen, og man vil derfor blive gjort opmærksom på, at der er en samtale, men i situationer hvor forælder 2 slet ikke opdager, at der er indkaldt til samtale kan en form for ekstra påmindelse være brugbar.

    Vi kigger på det.

  9. Besked til elevråd

    Vi ønsker at der oprettes en kategori der hedder "elevråd", således at det er muligt at skrive en besked til dem, og ikke hver gang skal udpege eleverne fra flere klasser.

    1 stemme
    stem

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    How important is this to you?

    Vi er glade for at du er her

    Log ind for at give feedback

    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk

    Hvis man I classic har oprettet elevrådet under Databaser > Elever > Elevrådet, så er der mulighed for at sende til elevrådet via beskedsystemet i classic.

    På Ny SkoleIntra er det endnu ikke mulight at vælge elevrådet som modtagergruppe, men det vil komme i en fremtidig version.

2 Næste →
  • Kan du ikke finde din idé?

SkoleIntra

Kategorier

Feedback og Knowledge Base