Gå til indhold

SkoleIntra

5 resultater fundet

1. Begræns beskedlængden

Enkelte forældre kan fylde meget på Intra med alenlange beskeder, der ofte lægger op til debat. Det kunne være rart med en setting, så man som administrator kun sætte en grænse f.eks. 200 karakterer på beskeder fra forældre,

16 stemmer
    stem

Vi er glade for at du er her

Log ind for at give feedback

Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)

Tak for forslaget.

Vi har drøftet det internt, og er nået frem til at det ikke er en funktion vi vil implementere.

Vores vurdering er, at det vil være nemt at omgå en sådan begrænsning, og at den vil vække kritik fra mange sider.

Vores erfaring er, at den bedste måde at undgå meget lange og irrelevante beskeder er, at have en klar og bredt formidlet kommunikationspolitik.

2. Behold ugeplanen i Classic-udgaven

Jeg er superbruger af ugeplanen, og det er med gru, at jeg nu ser, at mine arbejdsforhold i fremtiden bliver forværret, idet ugeplanen udgår i Classic udgaven. Ugeplanen i Classic-udgaven er meget lettere at overskue end i Modern-udgaven. I Classic kan jeg i selve skrivefasen overskue det samme fag i over en hel uge. Det kan jeg ikke i Modern-udgaven. I I Modern-udgaven skal jeg ind på hver enkelt dato og skrive uden at kunne se, hvad der står f.eks dagen før i samme fag. Dette besværliggør mit arbejde og koster unødvendig tid. Lad derfor være med at lave noget…

5 stemmer
    stem

Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
  3. Oversigt over vikartimer

Det skal være muligt at se det komplette og forgangne ugeskema i menuen Kalender. Når man vælger Kalender og navigerer tilbage i de forgangne uger, så ønsker man netop at se de oprindelige skemauger og derfor giver det ingen mening at vikartimerne er fjernet.

Det skal være muligt at kunne kigge tilbage i klassens ugekalender med vikartimerne inkluderet. Antallet af vikartimer er omfattende og dette skal man som forældre være orienteret om og kunne følge med i.

1 stemme
    stem

Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk

Vi har ikke planer om at vise historisk vikarinformation i ForældreIntra.

Det er op til skolen hvordan de ønsker at oplyse om dette, så i dette tilfælde skal man kontakte skolen.

4. 0 stemmer
    stem

Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Afvist  ·  0 kommentarer  ·  PersonaleIntra  ·  Admin »
  5. Afdelingsopdelte eksterne bemærkninger

Vi oplever, at eksterne bemærkninger oprettet på 1 afdeling vises på samtlige afdelinger. Det er uhensigtsmæssigt.

0 stemmer
    stem

Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
  • Kan du ikke finde din idé?

SkoleIntra

Kategorier

Feedback og Knowledge Base