Behold ugeplanen i Classic-udgaven
Jeg er superbruger af ugeplanen, og det er med gru, at jeg nu ser, at mine arbejdsforhold i fremtiden bliver forværret, idet ugeplanen udgår i Classic udgaven. Ugeplanen i Classic-udgaven er meget lettere at overskue end i Modern-udgaven. I Classic kan jeg i selve skrivefasen overskue det samme fag i over en hel uge. Det kan jeg ikke i Modern-udgaven. I I Modern-udgaven skal jeg ind på hver enkelt dato og skrive uden at kunne se, hvad der står f.eks dagen før i samme fag. Dette besværliggør mit arbejde og koster unødvendig tid. Lad derfor være med at lave noget om, som fungerer upåklageligt.

Vi arbejder løbenmde på at forbedre ugeplanen i modern. Kom gerne med forslag til forbedringer af denne.
-
Helle Jørgensen commented
Det er afprøvet, men ikke det fungerer ikke på samme tilfredsstillende måde som i Classic-udgaven.
Der er mange funktioner i Modern-udgaven, som ikke fungerer så godt som i Classic-udgaven, nogle funktioner er endda forsvundet i Classic-udgaven bl.a Lektiebogen.
I sidste ende kan det betyde, at skoler vælge at finde et andet system, som kan afløse Intra.Det er edder irriterende, når noget, som fungerer super, absolut skal laves om til et nyt og smartere design
-
Anja Kjærstad commented
Der er mange funktioner i classic intras ugeplan, som jeg ikke kan få i modern udgaven. Bl.a. er jeg meget glad for, at jeg i classic udgaven kan skrive lektien ind i et oversigtsskema, og dermed kan skrive til 2 klasser samtidig (i mine blandede ab tysk klasser).