Eksport af regneark medtager kun besvarelser
Hej SkoleIntra
Når jeg opretter en samtykkeindsamling som beskrevet her: https://helpdesk.itslearning.dk/da/support/solutions/articles/7000063806-kan-man-indsamle-samtykker-i-skoleintra-; trykker på "Vis alle elever" (så der både vises navne for dem, som har svaret, og dem som ikke har) og trykker på "Gem som regneark", så eksporterer systemet et regneark, som kun indeholder navne og besvarelser for de elever, som har svaret på tilmeldingen. Jeg har netop valgt visningen "Vis alle elever", fordi jeg ønsker et regneark, hvor alle navne fremgår – med besvarelser for de, der har besvaret, og med tomme besvarelsesfelter/-celler for de, der ikke har besvaret. Vil I venligst rette det til for dén visning? Det andet kan man jo passende fortsat eksportere i "Vis kun besvarelser"-visningen, hvis man ønsker det.
Og jeg ved godt, I skriver, at begge forældres besvarelser ikke kan eksporteres, men det må der simpelthen også findes en løsning på. Fx nogle flere linje-/celleskift, som kun udfyldes, hvis flere forældre har svaret. Det kan ikke være en umulighed længere. Når det så er sagt, så er førstnævnte forslag lidt mere ligetil.
Mvh. Mikkel