Lav et API
så man kan tilgå data. Jeg vil feks gerne kunne trække lektier ud for mine tre børn og sende det til en printer, integrere med IOT devices mm
XML-træk er tilgængeligt, og vil løbende blive udvidet.
- 

Daniel Gjøde kommenterede
har ret Martin.
Men hvis du lægger mærke til det, er det +3 år siden jeg fremsatte forslaget her første gang… så er ikke over bekymret for at de bare prioriterer det uanset. Desværre. - 

Martin

kommenterede

Det er lidt en ærgerlig måde at give sin brugerstemme på ved at latterliggøre det produkt, man ønsker at forbedre. Om det er at kalde det for "en omgang vibe coding" eller at udskamme brugervenligheden.
Havde det været mig som "SkoleIntra (Product Owner, itslearning)" bruger, så havde det 100% fået mig til at nedprioritere og bagatellisere ønsket, da det tydeligvis ikke er seriøs interessanter, som kommer med dette ønske.
Jeg vil personligt gerne have et API og/eller webhooks, som jeg kan bruge til at integrere med vores private "to do liste" / Kanban Board, så alt der kommer fra børnehave, skole og SFO bliver en naturlig del af vores flow herhjemme.
 - 

Tommy Sadiq Hinrichsen kommenterede
Jeg har forsøgt at lave en app til mig selv, men deres login flow og datastruktur er overkompliceret. Det ligner en omgang vibe coding.
 - 

Det må også være en skræmmende tanke at privatpersoner ufinansieret og frivilligt vil kunne lave noget der fungerer bedre og er mere brugervenligt.
Men måske er det det, der skal til (hint hint til vores regering og nets og skoleintra) for at vi bevæger os i en retning af bedre løsninger. - 

Karoline Søndergaard Sass kommenterede
Efter hvad jeg kan læse er det en ekstra betalt service som skolen kan bruge til at vise data fra skoleintra i et andet system eller på deres hjemmeside.
Vores ønske er at vi som forældre kan hente vores børns lektier. - 

Tommy Sadiq Hinrichsen kommenterede
Hvor kan man finde dokumentationen?
 - 

Lyder godt. Har I noget dokumentation på hvordan man kan gøre det?
 - 

Kasper Rosenmejer kommenterede
Det ville være fantastisk hvis vi kunne trække vores ungers lektier og ugeplan ud samt evt. ændringer i løbet af ugen. Sæt igang 😊