Jeg vil have classic!!!
Jeg forstår ikke, hvorfor I vil tvinge os over i det "nye" intra, som bare ikke er godt... Nu kan jeg se, at vi om et øjeblik ikke kan bruge samtalefunktionen, som vi bruger til at oprette skole-hjem-samtaler med længere - Jeg kan ikke bruge jeres nye intra, det er uoverskueligt og ikke særlig godt opbygget.

Vi arbejder os henimod et SkoleIntra hvor de værktøjer som den almindelige underviser primært benytter vil være at finde SkoleIntra, og de værktøjer som specifikt benyttes af administrator/kontor vil være at finde i classic. På den måde kan vi optimere og målrette både classic og ny til de rigtige målgrupper. En anden ting er, at det meget tungt at vedligeholde og videreudvikle samme funktion 2 steder – det er simpelthen ikke god måde at bruge ressourcerne på.
Det er klart, at hvis man har arbejdet i et system i mange år, så vil der være en tilvænningsperiode, når man skifter til noget som ser anderledes ud og virker lidt anderledes. Vi gør hvad vi kan for at tilvænningsperioden skal blive så kort og smertefri for muligt, og du er velkommen til at komme med forslag til hvordan vi evt. kan gøre dette bedre.
Konkret kommer man til Samtaler i classic ved at gå til Admin > ForældreIntra > vælg klasse > Samtaler. I ny klikker man på hovedmenupunktet Blanketter, og så er man i princippet samme sted.