Manglende overblik
I Personaleintra Classic har man et overblik, som ikke er i den nye udgave, hvor man skal klikke flere gange for at nå en ønsket funktion.
Jeg er sikkert ikke den eneste der følte mig til nar, da jeg troede, at jeg under indstillinger kunne tilpasse de funktioner, som jeg har behov for at kunne se hurtigt, men opdagede, at det eneste jeg kan indstille er sproget.
I en travl dagligdag har vi brug for tydelighed i arbejdsredskabet, og det får vi ikke i det 'bløde look', som I åbenbart har tilstræbt.
Derfor vil jeg foreslå, at I genindfører, at vi kan vælge Classic til, så det huskes i systemet, så vi hurtigt kan komme 'til sagen', og undgår at skulle fravælge det nye intralook hver eneste gang vi åbner siden.

Vi har i en periode siden september måned etableret en loginprocedure til SkoleIntra, der betyder, at man logges ind i SkoleIntras nye grænseflade, uanset hvor man sidst loggede ud.
Vi har modtaget mange positive tilbagemeldinger på den nye grænseflade og de nye pædagogiske værktøjer, der er tilgængelige fra den.
Men vi har også modtaget mange henvendelser fra skoler, der primært anvender den klassiske grænseflade, og som finder det forvirrende og besværligt for de almindelige brugere at finde frem til den klassiske grænseflade.
Vi har derfor besluttet at genindføre den tidligere individuelle loginmulighed, hvor brugeren automatisk logger ind i den grænseflade, man sidst forlod.
Vi håber at vi med denne ændring sikrer, at flest mulige brugere får den optimale understøttelse af arbejdsgange i SkoleIntra.
Ændringen træder i kraft i morgen torsdag den 22. november , og vil være fuldt implementeret på fredag.