SkoleIntra
6 resultater fundet
-
Mulighed for at se kaldenavn, når en lærer/ vikar skal kalde børnene op.
Et ønske om at se både navn og kaldenavn i elev oversigt.
4 stemmerI fraværsregistreringen vises elevens kaldenavn.
-
Visning af ElevIntra Modern i Admin, ElevIntra
Når man i PersonaleIntra benytter Admin, ElevIntra, Skift til ElevIntra uden ny login, så får man vist ElevIntra Classic. Det vil være en klar forbedrig, hvis man får vist Modern - eller kunne vælge
6 stemmerMuligheden for at kunne se ElevIntra Modern er tilføjet i seneste version fra d. 24/11. Se evt. release notes her: https://helpdesk.itslearning.dk/da/support/solutions/articles/7000078769-5-120-24-11-2022-kontaktb%C3%B8ger-klassemapper-mm-
-
Få Jeres service til at fungere med Safari. Man kan IKKE logge på via Eleveintra med Safari.
Få Elevintra til at fungere med Safari. Man kan IKKE/sjældent logge på Elevintra via Safari. Tak.
1 stemmeVi har foretaget ændringer, som gerne skulle afhjælpe det beskrevne problem. Hvis problemet mod forventning fortsat opleves bør den SkoleIntra ansvarlige kontakte vores support.
-
Lave en mobil app hvor man kan se ting som lektier og ugeplan hvis i har en api kunne jeg godt selv udvikle det :D
Lave en mobil app hvor man kan se ting som lektier og ugeplan hvis i har en api kunne jeg godt selv udvikle det :D
6 stemmerHej,
Første version af vores app til eleverne er nu tilgængelig på både Android og ios :-).
-
Brug af kaldenavn
Nogle elever har flere fornavne, men vil helst kun kaldes på et af navnene. I fødselsdagslisten vises alle navne, her burde der kunne vælges kun at bruge kaldenavnet.
1 stemme -
APP til ELEVINTRA
Min datter skal tjekke elevintra på daglig basis. Hun kunne have lige så stor glæde af en app, som er mere brugervenlig og nem at logge ind via istedet for en browser. Desuden ville hun her få notifikationer på mobilen, når der er ny info til hende - det får hun ikke via browseren!
11 stemmerHej,
Første version af vores app til eleverne er nu tilgængelig på både Android og ios :-).
- Kan du ikke finde din idé?