SkoleIntra
27 resultater fundet
-
SFO i skemaet
På Balletskolen er jeg lidt udfordret i min vikardækning. Vores skole åbnes af en morgenvagt 0720, og andre pædagoger og lærere deltager efterfølgende i sfo-ordningen efter 1420. Når jeg har brug for en vikar til disse opgaver kan jeg ikke lægge dem ind i vikarskemaet. Er det muligt at starte dagen med med sfo i skemaet - altså før de "rigige" timer starter kl 0800 og også lægge sfo-timerne ind som "timer". Vi benytter tabulex til skemalægningen. Det kunne i øvrigt også være godt, hvis jeg kunne lægge vikarer ind i gårdvagter mm. Jeg ved muligheden er til stede, men
…1 stemme -
mulighed for at kunne tilmelde børn til arrangementer
Når forældrene ikke selv tilmelder sig på intra, men kommer med sedler til personalet vil vi gerne have mulighed for selv at kunne tilmelde børn til diverse arrangementer som personale
1 stemme -
mulighed for rykkere til forældrene
Vi vil gerne kunne sende rykkere til de forældre der ikke svare på tilmeldinger til ferie, arrangementer ect
1 stemme -
kalender på sin egen side der er udvidet i måneder og datoer.
I min side, under det eksisterende, kunne det være rart med en lille kalender, med måneden og datoerne i små kolonner, som allerede eksisterende version under skemaer og kalender i intra.
Men i denne kalender skal man kunne trykke på en dato i måneden og se andres møder, fravær, leder og afdelingleder´s kalender, så man ikke skal trygge allemulige steder, men har den sat på sin egen side, i stedet for at skulle klikke alle steder rundt. samtidig ville man kunne have større og hurtigere overblik over afdelingens uger, til egen tilrettelæggelse.3 stemmer -
Haster!! Print af parathedsvurdering er håbløs.
Print af parathedsvurdering er håbløs.
Højre side af dokumentet mangler og nederste del af teksten(hvis man har skrevet en længere begrundelse) - til gengæld har man menuen med.
ring 603796191 stemmeDette kunne måske lyde som en fejl. Derfor vil jeg anbefale dig at kontakte vore support vedr. dette. Det kan også være du kan printe den fra optagelse.dk i stedet for.
-
Flyt personale til eksterne brugere
Under eksterne brugere findes der en funktion, hvor man flytte brugere til personalekartoteket. Det ville være rart, hvis man kunne flytte brugere den anden vej også.
Det opstår jævnligt at vikarer (som vi har oprettet under eksterne brugere) får vikariater. For at man kan sætte et skema på disse personer, skal de stå i personalekartoteket. Når vikariatet er færdigt, vil det være rart at kunne placere dem under eksterne brugere igen.
1 stemmeDer er pt. ikke planer om at udvikle denne funktion. Det I evt. kan gøre er, at markere medarbejderen som skjult via personalekartoteket og evt. fjerne flueben ved adgang til PersonaleIntra – hvis det er dét som er behovet. Så kan man nemt “aktiverer” medarbejderen igen på et senere tidspunkt.
-
Klasselog sender en besked pr modtager
Hej, vi har et problem / et ændringsønske:
Når vi lægger en fx note i klasselog på en elev, og under ”besked til” vælger en gruppe eller flere modtagere, lægger disse beskeder sig i ens Sendte-beskeder-bakke som enkeltbeskeder.
Dvs. når vi fx har lavet 3 klasselog-noter, hvor vi har valgt at en modtagerliste med fx 15 pers. skal modtage besked, så lægger der sig 3 x 15 enkelte beskeder i Sendt-bakken. Det er ret upraktisk, når man skal lede efter andre ting i Sendt-bakken at skulle forbi 3 skærmbilleder først.
Kan det ændres, så der kun lægger sig én besked…0 stemmer
- Kan du ikke finde din idé?